כחלון בתוכנית חדשה: נטו משפחה "מגדילה את שוויון ההזדמנויות"

    באמצעות הפחתת המכסים על ביגוד, הנעלה ומכשירי סלולר בעלות של מאות מיליוני שקלים ותוספת נקודות הזיכוי להורים, נגדיל את ההכנסה הפנויה של המשפחות העובדות באלפי שקלים בשנה ונחזק את מעמד הביניים - עמוד השדרה של החברה הישראלית.
    איתי גדסי No Comments on כחלון בתוכנית חדשה: נטו משפחה "מגדילה את שוויון ההזדמנויות"

    מהם פרטי התכנית החדשה אותה הוא מציג כבשורה של ממש • "מדינת ישראל אומרת היום שהיא יודעת לתת ולא רק לקחת" • מי המרוויחים ומה השפעת התכנית על מעמד הביניים?

    שר האוצר משה כחלון צילום: אמיל סלמאן
    באמצעות הפחתת המכסים על ביגוד, הנעלה ומכשירי סלולר בעלות של מאות מיליוני שקלים ותוספת נקודות הזיכוי להורים, נגדיל את ההכנסה הפנויה של המשפחות העובדות באלפי שקלים בשנה ונחזק את מעמד הביניים - עמוד השדרה של החברה הישראלית.
    17:54
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on תסתכלו להם בצלחת: רבקה צפדיה בעצה מפתיעה להורים למתבגרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תכנית משרד האוצר החדשה – נטו משפחה – כוללת הטבות במיסוי למשפחות עובדות ובהן סבסוד צהרונים, תוספת נקודות זיכוי לנשים ולגברים בגין ילדים עד גיל 6, הרחבת מענק עבודה והפחתת מכסים על בגדי תינוקות, הנעלה ומכשירי סלולר. התכנית צפויה להעלות את שכר הנטו של משקי הבית בכעשרות אלפי שקלים בשנה, בהתאם לאשכול הסוציו-אקונומי.

    שר האוצר, משה כחלון, אמר במסיבת העיתונאים "מדינת ישראל אומרת היום בקול צלול וברור לישראלים עובדים שהיא יודעת לתת ולא רק לקחת. תכנית נטו משפחה, מביאה בשורה לזוגות צעירים עובדים. זו תכנית שמעודדת יציאה לשוק התעסוקה, מגדילה את שוויון ההזדמנויות ומעל לכל רואה בבני אדם כאנשים ולא מספרים".

    עוד הוסיף ואמר "באמצעות הפחתת המכסים על ביגוד, הנעלה ומכשירי סלולר בעלות של מאות מיליוני שקלים ותוספת נקודות הזיכוי להורים, נגדיל את ההכנסה הפנויה של המשפחות העובדות באלפי שקלים בשנה ונחזק את מעמד הביניים – עמוד השדרה של החברה הישראלית. תכנית סבסוד הצהרונים תאפשר לנשים העובדות להישאר במעגל העבודה. בנוסף, הגדלת מענק העבודה יאפשר למשפחות רבות להצטרף למעמד הביניים ולהוציא משפחות של הורים עובדים ממעגל העוני".

    מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, אמר "תכנית 'נטו משפחה' מכוונת בעיקר לשכבות החלשות ולמעמד הביניים הלוקחים חלק פעיל במעגל העבודה, במטרה לעודד תעסוקה, להפחית את יוקר המחיה ולאפשר הכנסה פנויה גבוהה יותר. זאת, כדי לדאוג לרווחה הכלכלית בגידול הדור הצעיר בכל משפחה ומשפחה. התכנית שמה דגש על מענק עבודה (מס הכנסה שלילי) לצד סבסוד צהרונים לשכבות החלשות ולנקודות זיכוי, לצד סבסוד הצהרונים למעמד הביניים"

    עיקרי התכנית הם הגדלת והשוואת נקודות זיכוי להורים עובדים הורים לילדים, סבסוד צהרונים, הגדלת מענק העבודה (מס הכנסה שלילי) והפחתת וביטול מכסים על בגדי תינוקות, הנעלה ומכשירי סלולר.



    0 תגובות